Svar på en kommentar

Hanna om Mot stan för träning!:
Jag har sett att du har en svart jacka som går precis under rumpan, lite "ballongmodell" underbrösten o nedåt.. luva.. ser ut som att den kan va från hm eller MQ men kan inte hitta den nånstans o jag tycker att den e så sjuukt snygg.. please hjälp mej! Hoppas du förstår vilken jag menar




Hej Hanna! Jag vet inte riktigt vilken du menar, jag har en svart parkas som går under rumpan och en lite vippigare modell. Min parkas är från hm förra året och den andra svarta jackan är från iår och kommer från lindex. Dock tror jag inte att den finns kvar eftersom min syster (hennes jacka) letade i hela stan efter en och fick tillslut ta en 42.. men jag har kikat runt lite på olika hemsidor och hittade dessa jackor till dig! :)


499 kr från bikbok


Haha minsta bilden men jackan är iallafall från hm och är på rea just nu online och kostar bara 199 kr!

 


Den här blev lika liten, också den från hm och på rea 199 kr!

 

JackaJacka från Halens 499 kr (finns i svart också!)



Jacka i söt kvinnlig modell. A-linjeformad. Fyra fickor varav två med knappar på bröstet. Rynkad vid bysten och runt kragen. Loggoknappar på ärmsluten. Rosa foder med glittrande prickar.

Louisa True Black, Roxy

 

 

rea på stayhard.se 874 kr!

 

Där har du några stycken att kika på! Vill du kolla ännu mer är det ett bra tips att gå in på modegallerian.se där har dom samlat grejer från många olika sidor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0