Mot stan för träning!

Hej! haha imorse när jag vaknade så hade jag panikkänsla och trodde jag hade försovit mig och stängt av väckarklockan och somnat om. Men nix det är ju min lediga dag idag! :)

Har vaknat, somnat om, vaknat igen och ätit frulle och kikat på top model. Nu börjar det bli dax att åka ner på stan och träna! är så osugen men jag måste! Så nu ska jag packa min väska och pysa ner på stan. Som belöning ska jag köpa någon god mat med mig hem som lunch :) Blir nog en sallad från Cupido! Mjau..

Vi hörs senare, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har sett att du har en svart jacka som går precis under rumpan, lite "ballongmodell" underbrösten o nedåt.. luva.. ser ut som att den kan va från hm eller MQ men kan inte hitta den nånstans o jag tycker att den e så sjuukt snygg.. please hjälp mej! Hoppas du förstår vilken jag menar

2011-04-06 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0