Hej igen!

Hej fina 16 personer som fortfarande kikar in efter en månads tystnad! jag har inte dött!

Im aliiiive :) haha ..

mattias tyckte att jag skulle skriva så here i am.. fast nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så de va ju lite tradigt. Men vad tycker ni? ska jag skriva mer? kommer ni läsa? kommer ni uppskatta mina ofina bilder och knasiga små texter? va va va?

nu vill jag ha en komentar iallafall, annars blire inget.. Eller kanske de blir ändå. meeeen, skriv! jag gillar ju iofs att kika tillbaka och läsa om saker som hänt för de glömmer man ju annars eller hur!

Aja, som sagt nu blire sova! Ska kika in imorgon igen och läsa era komentarer samt skriva nytt inlägg om vad jag ska göra för kul i helgen :)

PUSS!


har klippt håret samt färgat, inte riktigt så som jag ville ha det... men de går alltid att lösa med en sax och lite hemmafärgning! puss igen!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja, bra där!

2011-05-26 @ 23:24:17
URL: http://unt.se/innebandybloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0