Friday

Hej!
Har haft fullt upp denna vecka! Har varit på studentmottagningar, dansshow i stockholm, shopping i barkaby, shopping i köpenhamn, utflykt med jobbet och så jobbat såklart! så det har varit fullt upp.. Juste, en sak till har jag hunnit med!

pajat telefonen... fast bara rutan så det går att laga som tur är! annars hade jag blivit pissed!

Idag ska jag iallafall jobba, ska hoppa på cykeln strax och ikväll blir det lugnt. Ska städa mitt rum och fixa lite inför imorgon för då är det min födelsedag! :D Vet iofs redan en del jag ska få. Blir en skinnjacka från rock n blue, ett linne från hm och en tshirt från urban outfitters..

nu ska jag se om jag kan fixa en outfit bild på något ni inte sett förut.. :) förutom ni som är vän med mig på facebook såklart... :)

Puss och kram ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0