Paros, Grekland 2011

Hej fran Grekland!
Sitter pa hotellet pa Paros och kikar mailen osv. (dvs facebook..) tankte att jag skulle skriva ett inlagg till er dar hemma!

Vi har det super bra, vadret ar toppen och allt ar bast! Kommer hem tisdagkvall om tva veckor! Da hors vi med lite bilder osv, ni vet hur det ar. Ska se till att ta lite outfit bilder ocksa.. Men jag ar ju inte den som fotar helt enkelt jag glommer sant men ska forsoka komma ihag det!

Nu ska jag kila till rummet och snacka lite och spela kort och kanske lasa lite innan det blir sleepy time. Klockan ar en timme fore har sa den ar 23.25 har.

Vi hors! kanske loggar in nagon mer dag!

Puss och kram kara vanner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0