Grekland!

Hörni!? tisdag ju?! glömde ju helt bort.. idag om exakt en vecka åker jag till grekland! Ska bli så sjukt nice. varmt väder och sol och bli brun. i love it! två veckor blir det :)

har dock ett problem bara..... ska jag ha en ful rosa/lila ryggsäck som är sååååå smart enligt mammsen. (+ att de känns fånigt att båtluffa med resväska) eller en vanlig hederlig resväska på hjul som är svart och typ snygg?!?!?!

Hur ska jag göra? För de första så gillar jag ju inte alls rosa eller lila speciellt mycket och för de andra är jag inte jätte förtjust i ryggor heller... men de känns ju som alla ska ha ryggsäck så hur ska jag göra.. dagens ilandsproblem verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0