Fredagsmorgon

Hej :)
ligger i min säng och chillar, klockradion gick precis igång.. Mysigt! Kan inte sova mer, är hungrig och täppt i näsan. Sjukt segt att vara sjuk på sin lediga dag! Speciellt när man har massor inplanerat. Det blir att åka och kika på hurtch på lite olika ställen, sen blir det nog en sväng till gränby och systemet också! Ikväll har Elin middag och efter det blir det bj! Får knapra värktabletter och ta det lite lugnt eftersom jag jobbar på lördag! Känns som jag måste följa med eftersom jag alltid tvingar Elin :) Sen är det kul också såklart!

Nu ska jag nog väcka Lina, som sa till mig att inte sova för länge (!), sen äta frulle :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0