Söndag!

Ahhh shit! Jag är säämst! Bloggen har hamnat i skymundan för mitt fina jobb. Det är inte alltid lätt!

Nu känner jag däremot att jag inet har allt för mycket att skriva om, jobbet har gått jätte bra och det är kul kul :) Imorgon är jag ledig, första dagen på 14 st så de ska ändå bli skönt :) men kommer ju kännas tomt att inte prata med mina fina jobbisar på en heeel dag! haha, vi alla har blivit lika knäppa nu :D i like!

Direkt efter jobbet idag åkte jag och mammsen och tränade på friskis, blev styrkemedel idag. Rätt tråkigt! Ska nog köpa ett gymkort på actic ist! Men vi får se, ligger ju nära jobbet så de är skönt :)

Nu ska jag och Lina se på film och mysa. Får se vilken de blir :)

Ha en bra söndagskväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0