Hey ho!

Oj oj, nu har det hänt massa grejer så jag har inte hunnit skriva ändå :) Mihi!

I lördagsmorse var det match, storvreta mot hagunda (vi då) matchen slutade 2-2 men jag tycker vi va bättre och skulle ha vunnit med 3-2 men det är ju ur min synvinkel.. :)

Efter det åkte jag hem och duschade och åt mat och packade ihop grejer inför kvällen! Sen drog jag ner på stan och mötte Elin där vi köpte present till Sara! Sedan åkte vi till Elin och fixade oss och åt pizza. Seeeen drog vi till Örsundsbro där sara bor :) Hon fyllde 21 år igår! Grattis :)

Förfest men goda drinkar och cider, sen åkte vi ner på stan igen och gick till fame som bjöd på en riktigt rolig kväll med massa dans :) Sen blev det taxi hem!

Idag var det bara att masa sig upp och dra till jobbet (jobbade visserligen bara 4 timmar men ändå :)) sista dagen på toys r us.. lite sorligt men de har mitt nr så kanske blir inringd någongång vi får se :)

Imorgon är det dax för de nyyyyyya spännande! :)

Nä ska fixa lite bilder nu, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0