Gårdagen :)

Vi begav oss först ner på stan, Lina skulle hämta ut sina skor (jag hatar att köra i stan..) sen åkte vi till gränby centrum där vi råkade shoppa lite (läs: jag) ett par skor, två tröjor och lite ringar :) så kan de gå, lina köpte en bikini. Sen åkte vi till Chilli och skulle köpa en mysfilt men nope, den hade inte kommit in nu heller! Sen blev det ikea; kyckling med pommes och bea, ett fat för ljus och ljus till detta, glass och sen drog vi till Q-med och hämtade mamsen. Blev en sväng förbi stan för att plocka upp Elin och sen en sväng förbi toys r us, hälsade på mina fina ex-kollegor! Alltid kul :) Dock så fick jag höra att Tommy och Gustav var och hälsade på mig när jag var ledig igår :( knas..

här är lina när hon äter glass :)

Nu ska jag sova, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0