En lördag!

Hej hopp :)
Idag har det varit jobb, idag också tänkte ni då! Japp, det ligger väldigt mycket jobb bakom att packa upp alla dessa kläder som ni sen ska få se och shoppa loss! Imorgon tar vi en välförtjänt paus och på måndag, ja på måndag dåååå jävlar! Allt ska upp så det kommer bli ett lååångt pass men det kommer bli kul!

Ja, hur kan jag säga kul till ett låångt pass med bara upppackning?! det är ap sköna människor jag jobbar med! Sen är det ju också kul att se alla nya grejer som kommer :D Jag längtar efter bikinin!

Ikväll blir det filmmys hos Gustav, med Elin och Berra! Ska bli skönt! :) Skulle ju åkt till Stockholm idag, men det blir tomorrow istället!

Nu ska jag strax kiiilaaa! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0