Nyttigt liv

Hej!
gah jag vet inte vad det är med mig idag.. jag har typ sovit/kollat på tv hela dagen :S och spelat match såklart men därifrån var jag ju hemma vid halv 11. Vettig dag. Fast åandra sidan måste man ha sånna också! :)

Imorgon ska Matilda och en jobbarkompis till henne börja ett nyttigt och hälsosamt liv.. dvs gå ner i vikt och jag tänkte haka på! Satan vad jag ska kämpa! faktiskt! Tänkte börja med att ta en lång promenad imorgon first thing. Sen äta en nyttig frulle med te och gröt/yogurt. Sen sallad till lunch och så har vi sånt matpaket och imorgon tror jag det blev någon slags fisk! Ändå nyttigt, får dra ner på såsen bara.. Ska gå ner minst 5 kilo fast helst 8, det hade nog blivit bra. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag väger, jag vill hellre se vältränad och smal ut och som det är nu är jag inte nöjd med min mage. Det ska bli skillnad (oj vad många gånger jag sagt detta..)


Jordgubbe-gott och nyttigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0