London var great!

Hej! :)

Aw, kollade på min statestik och såg att massor hade kikat in igår! Ledsen att jag inte skrev något! London har varit toppen, verkligen jätte kul! ska berätta massa mer om detta när jag får bilder från Elin. Ni vet Elin har en super bra kamera, en digitalkamera med 12 pixlar, så nära en systemkamera du kan komma ;) haha nä skämtosido, det är en bra kamera! Jag lät min kamera vila medans elins fick jobba hårt och vi fick ihop en jävla massa bilder!

Ska visa er dessa när de kommer in på en dator! :) idag har jag sett på vampire diaries, sett på vampire diaries, sett på top model och tränat! och juste, ätit vofflor med glass och sylt med Lina! Så kan de gå :)

Nu ska jag kika på ett till avsnitt av vampire diaries, sen sussa gott. Imorgon är det en ny dag!

Vi hörs, puss och kram

picadilly circus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0