Idag är det torsdag

Hej! idag är det torsdag, för er som inte visste de.. haha jag har varit hos läkaren och sedan på intervju om ett jobb på sector alarm. Läkaren gick bra, jag hoppas jag är frisk i mina ben efter den här gången! Tydligen så ligger muskeln som jag har problem med i en hinna som är otöjbar och min muskel har blivit större så den inte fick plats så blev de en inflamation.. Det var så jag fattade iallafall! Men man vet ju aldrig, är krångligt de där..

Blir iallafall ingen träning för mig idag eftersom jag ska ta det lugnt med benen. Imorgon blir det jobb igen, på toys 'r' us. Är inte så nervös längre, nu är det bara roligt :) Nu ska jag lyssna igenom min gympa skiva och säga vilka låtar jag vill köra på lördag! Har inte bestämt än hur många..

Passet är på lördag kl. 11 i Uppsävja om ni vill pröva på. Gratis första gången! :)

Gympa som sagt :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0