Natt bloggning

night blogging..

ligger här i min sköna gröna (okej svarta men de lät inte lika bra) soffa och chillerillar.. Åt lite chips nyss men nu mår jag rätt illa av dom. Har inte fått i mig mycket mat idag, måste vara för att det är varmt. Blir inte alls hungrig då. Knepigt!

Har iallafall hängt med lillebba idag, jätte mysigt :) vi spelade svarte petter, fikade och hängde i lekplatsen. För er som inte vet så är Ebba min kusins barn. Hon är 5 barre och cool! hihi

Sedan blev det träning, gahh vad jag har ont i min kropp btw. Sprang som en gammal kärring.. höhö enligt mig är jag hård, men tydligen kan det uppfattas fel så jag får väl nöja mig med stel (även fast hård är mycket bättre beskrivning..)

Nu är det dax för mig att krypa upp i min sköna gröna (fine, blåa) säng.... den kallar! Imorgon väntar nya äventyr! Puss och kram och simma lugnt.. höhö


förra sommaren

Kommentarer
Postat av: HL

åååh vi måste tälta igen!!!

2010-05-21 @ 09:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0