Idag är det en vecka till göteborg cup! :)

- Idag är det 7 dagar tills vi åker till Göteborg för cupelicup
- Idag är det 36 dagar tills jag fyller 20 år
- Idag är det 50 dagar tills midsommar på gräsö som kommer bli awesome
- Idag är det 25 dagar tills jag har min sista tenta för iår
- Idag är det 29 dagar kvar tills Uppsala tar studenten
- Idag är det 23 dagar tills det är lagfest!


Idag är en rätt bra dag! :) Ska gå i skolan tills klockan 5, sedan ska jag hem snabbt och byta om och kanske äta om jag hinner, sedan ska jag dra till entre och hämta ut biobiljetter och sedan dra på träning :) Fast inte helt 100 om jag ska träna eftersom jag är sjuk.. Måste tvätta också eftersom vi åker till göteborg om en vecka :)
SKA BLI SÅ KUL!

time for make up,

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0