En sen shoppingtur

Hej svej mina söta läsare!

nu sitter jag här och målar naglarna med mitt vita nagellack från hm. ni vet vitt är de nya svarta. me like! Har varit på en shoppingtur med Kajsa på entré. De hade öppet till 22 idag med rea, klubbkväll! Sweet. Köpte en fin bh från cubus, kostade 149 kr och nu endast 104 för de va rea, sen nagellacket och en tubtop från hm, ett par balla döskalletrosor från gina och en ny present till mr isak :)

det kändes lite knasigt att komma hem kvart i 11 från en shoppingrunda.. haha (vi tog en drivein cheeseburgare på väg hem)

Imorgon är det poolparty hos Lina, sjukt kul! :D vet dock inte vad jag ska ha på mig.. bikini såklart men man ska ju ha något fint också :)

Nu ska jag nog hoppa i sängen och sussa, ska plugga imorgon också!
Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0