Nya solglajor och cykelbralls

Hej bloggisen!

Idag har jag sovit uuuuut.. eller iofs, gick och la mig halv 2 fråga mig inte varför och vaknade vid halv 11.. så halv 11 va väl bra iallafall ;b haha

Sedan gick jag bort till kronprinsen och hämtade min bike och cyklade hem.. Käkade lite frulle. har inte allt för mycket mat hemma.. men vill inte gå till maxi då kommer jag bara köpa onyttigt och jag ska ju vara nyttig nu! Ända tills vi åker till Dubai! Dvs 20 dagar! Bättre än inget iaf :) än sålänge har jag klarat mig bra. Har bara fikat en gång, det är allt onyttigt jag ätit. Så jag är hyffsat nöjd :)

Igår var jag på stan med HL som kom tillbaka till Skåneland i måndags. Vi lunchade först på chinabox, åt chicken cashew :) Mums! Efteråt gick vi och kikade en sväng på stan jag hittade ett par solglajor och två par cykelbyxor!


Båda från bikbok, de första är vanliga kostade 99 kr de andra är genomskinliga och kostar 149 kr!

från ginatricot 79 kr!

Nu ska jag laga lite käk, är hungrig :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0