stoooooooooort problemas, eller?

Hejs kära vänner :)
Idag har jag varit i skolan mellan 9 och 3. Inte allt för kul, men kanske roligare än att bara dega hemma? mjo..

har pluggat en del också, har ju tenta imorgon, omtenta för min lärare inte kunde va lite shysst.. Fick ett halvt poäng från godkänt och ett fel jag hade gjort var att jag hade skrivit 7,7 * 100 = 710 så blev det ju fel i räkningen.. Så jävla taskigt. Men gillade inte henne innan detta heller så är inte förvånad.

Har suttit och letat upp bilder på kläder som försvunnit som rök.. jätte skumt. Ska visa er tomorrow.. det är en hel del och jag är trött nu, så ska göra lite te och lägga mig i sängen och läsa :)

Lät mysigt va! jappjapp..

Snart åker jag till Dubai, bara helgen och en fruktansvärt lång tågtur.. men det är de värt :) Har ett litet problem, eller problem och problem, frågan är mer om jag ska ta med datorn eller inte? För på tåget är det ju sjukt värt att ha den med så kan jag kolla på film o sådär. När jag är i Uppsala ons-sön kan det också va skönt att ha datorn. (iofs så är det inte brist på datorer i mitt hem) men ändå.. Det är tungt att bära .. Vet inte ens åt vilket håll jag lutar. Inget alls tror jag, vill ha med den på tåget för att kika på film men pallar inte bära (japp jag är lat :D)

vilket problem jag har..

Goodnight, sleep well :) Puss ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0