SJUKASTE MATCHEN! jag är chockad..

Hej!
Oj nu var det länge sen, har ju inte suttit vid datorn allt för mycket på senaste tiden.
Spelade match igårkväll klockan 8! Det var seriöst den sjukaste matchen jag har spelat på väldigt länge! Spelarna i deras lag verkar inte veta hur man uppför sig på en innebandyplan. Vi visste inte vad vi skulle göra annat än skratta. Dom slog hejvilt, spelare i vårt lag fick en klubba i nacken.. Men hallå? (haha kajsakomentar). Fick såklart blåsningar emot sig, la mer energi på att klaga än att spela.. Då är det illa! Deras lagkapten som är en vuxen människa, 40+ och ja som sagt lagkapten dvs en bra förebild för laget. Säger att vi är pinsamma som skrattar åt dom för vi spelar i div 1. För det första så hade vi 5 spelare som spelat i div 1, varav 2 spelat typ hela säsongen och 3 som spelat 3-4 matcher.. Varför är vi pinsamma?
 Det var ju dom som var pinsamma, finns hur många situationer som helst att nämna men det är svårt att beskriva. Men pinsamma för att vi spelar i div 1, va? Nu i helgen spelade vi i u-laget allihopa. Samma förutsättningar.. Visst vi har spelat i div 1, so what? Vi har bra attityd och vet hur man spelar innebandy till skillnad från dom. Kanske deras anledning till att de inte nått längre än u-laget..

Jaja nu har jag avreagerat mig lite, eller jag är verkligen inte sur någonstanns jag är bara så chockad att man kan bete sig så ;b haha Trodde att jag var illa när jag va 14.. men haha det var INGENTING jämför med detta..

glömde säga det viktigaste; vi vann med 8-1 HA! jag gjorde ett mål och en ass :) goodie!

Efteråt följde jag med kajsa hem och kekade pizza, mums.. Sov kvar där sen! myspys. Idag har vi inte gjort så mycket, chillerillade fram till cirkus 2-3-4 något sen åkte vi till ikea och åt korv med bröd och köpte doftljus ;b

Sedan så handlade vi på ica malmborgs, sen så vart det bråttom eftersom Emilia skulle komma till moi vid 7 och bussen gick tio i 7, så de planerna spraaaack. Kom hem typ 10 över 7 upptäckte massa mumsig disk.. not. Så diskade sen kom millis så blev det matlagning, gott till och med!

Efter det; meloooodifestivalen andra chansen jag vill om du vååååågaaar Whaat, den klingar fint.. höhö
lateron såg vi på picture this för hundrade gången för mig och första för millis. de ni!

Nä, men klockan är ju hyffsat mycket.. Imorgon ska jag färga håret samt kolla på innebandy! :) Ska bli kul!
Nu är det dax för lite abtronic x2, vi hörs och ses tomorrow mina vänner!

Puss och kram!


the abtronic.. ;b haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0