My weekend

Hej!
hektiskt dygn för min del men ack så kul :) Började i fredags då jag sov hos Kajsa, fick sova på madrass i love it :D redan halv 8 åkte vi till bunkeflo för samling och 8 åkte vi därifrån mot Klippan! woho!
Där var det dax för DM f12 jag hängde med lite som backup/moraliskt stöd.. Typ :)

Sen kom Emilia också dit, brun och fin. Landade samma morgon från Dubai.. Snacka om att man kände sig vit.. blää ;b men jag åker snart. Redan imorgon till Uppsala och tisdag till dubai :D najsbajs..

Ja, sedan åkte vi hem till mig hämtade kläder och fix inför kvällen sedan drog vi till Emilia i bunkeflo och hämtade upp mat påväg hem. Gott vi båda var hungriga! :) Sedan fixade vi oss o så och drog till Lina på förfest med tjejer från laget!

På kvällen blev det slagt, det var premiärgången men jag gillade det! :D wohpp det blir fler gånger fast med platta skor så man slipper ha ont tom dagen efter (jaaaa jag har ont!)

Nu ska jag iväg på dm i kulladag ska sitta i seket, yeei.. vi hörs latero!

Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0