Melodifestivalen idag!

Hej!
Så jäävla skönt med sol today! Jag är lycklig! Dock så måste jag plocka upp lite här och diska..

Ikväll är det melodifestivalen, jag håller såklart på min älskling Ola.. puss puss.. Han är alltid bäst =) Nä men jag minns typ inte vilka som är med mer.. haha ;b
HL kommer hit iallafall, så ska vi äta tacos och kika :) Myspys!

Fick precis en uppdatering från Emilia som är i Dubai, de verkar ha de så jävla bra och jag längtar så sjukt mycket! Helt galet va skönt de ska bli! Var jätte länge sen jag va utomlands på solsemester, de va 2008 när jag var i Spanien hos Axas familj! så det var ett tag sen! (jaaa kina har jag också varit i men de va inte solsemester de va shoppingsemester :) )



Ska återgå till mitt diskande, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0