Im a klagobert ;)

Gokväll bloggen!

Här sitter jag och kikar på tv, har precis ätit lite "efterträningsmat" mums..
Ja idag hade jag en lektion 2-7 .. jag vet palla.. Skit tråkgit faktiskt, vi skissade stilleben..

Sen ja så var jag tvungen att åka direkt till träningen, och jävlar vad fort de gick ska jag tala om! Fick sluta lite tidigare, så 10 i gick jag från skolan, 7 över var jag vid gustav adolfs torg, köpte chinabox och sprang till nästa buss, och 3 över halv var jag ute i bunkeflo.. Nice work huh? ;b haha

På träningen fick vi springa en del, men de är rätt skönt efteråt tycker jag! Skönt att ha det gjort, men jag kan va den värsta klagoberten som finns.. haha klagar jämt när vi ska springa (A)

Nä vet ni va, nu ska jag dussa och sussa.. Börjar ju ändå 10 imorgon ;b

PUSS PUSS!

p.s imorse gick jag upp tidigare för att se på oth, men nej inte de inte.. Tydligen kommer de inte igen förns i slutet av mars eller början av april.. WHAAAT :O Jag blev så ledsen, så ledsen ni anar inte.. hihi d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0