Goodnight!

Hello you!

Har suttit och kikat på svenska hollywood fruar, pretty fun.. Jag vill också vara så rik! Hade varit nice att shoppa all the time :) Haha värst vad jag skriver på svenlish idag då ;b

Haha, jag är trött.. Ska sussa när jag skrivit klart! Imorgon blir det lunch med HL i kära Malmö, ska gå till gina tricot en sväng också (A) hihi.. Sedan är det ju träning på kvällen! Nääjs..

Jag har lite ont i mitt knä, inte bra inte bra. Har faktiskt inte haft ont alls sen operationen. Eller jo klart några veckor efter värkte de ju så illa så jag fick ta knark.. Dååååå hörni gjorde det ont! Men ja sen efter dess så har det varit väldigt lugnt. Men nu av någon knasig anledning börjar det värka :/ Dåligt!


operationsdagen 08-03-03 mer än två år sedan nu! Känns som igår..

What ever :) Ska sova nu, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0