SATS 2

Nu har vi varit och kikat på SATC 2. Tyckte den var rätt bra ändå, det är väl antagligen för att jag fått höra att den skulle vara så dålig och bla bla.. Men jag gillade den :) Dock så var jag inte så försjust i den lila stora klänningen och adore dior tröjan över som Sarah Jessica Parker hade...


Haha när vi lämnade biljetterna så sa han som rev dem;
-Carrie dör i slutet..

Jag och lina såg helt chockade ut..

-Haha men jag skojade bara..

Så lättlurade var vi, men de vet ni väl ni som känner mig...
Nu ser vi på prinsen och jag 2.. mycket tvåor idag =) haha

Ska strax lägga upp bilder från i fredags! Så fort elin lägger ut bilder från igår så kommer de också upp :)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0