back to malmö tomorrow

Ni undrar säkert hur det gick hos läkaren idag?

Ja, då ska jag berätta för er. För det första så var han försenad en halvtimme så jag fick vänta jätte länge! drygt drygt drygt. Sen när jag väl kom in så började han babbla en massa mojs mest. Fick dra upp hela min story, för första gången jag skadade mig 5 september 2007.. länge sedan nu!

Sen drog han lite i knät, testade muskler o så, och ja mitt knä är tydligen "mycket bättre än jag förväntat mig" och "ett av de bästa knän jag sett efter en korsbandsoperation" sweet.. har dock feta problem med knäna ändå även fast de ser jätte fina ut innuti.. knasigt. Men det kan jag leva med!

Nu ska jag hoppa i sängs för att sussa, ska till MALMÖSTAD det vill säga parkernas stad tomorrow! och träffa mina kära malmövänner :)

Hörs imorgon puss och kram

M to the UMS! YUMMMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0