Flyttpackar

Hej!

Har ju blivit lite dåligt bloggande på senare tid, detta beror på först fest i lördags, yngsjö söndag-tisdag och sedan malmoe med träning och massa fina vänner! Så ja, dåligt med tid framför datorn helt enkelt! Så kan de gå :)

Är i Malmö tills lördag, då åker jag tillbaka till Yngsjö igen. Sen vet jag inte riktigt hur det blir, åker nog lite fram och tillbaka.. Är det dåligt väder känns de värt att vara i malmö, men sen är det släkt golf och marknad på tisdag i yngsjö och sen ja så måste jag flytta klart tills torsdag när familjen kommer och hjälper till..

Hur ska jag få ihop mitt liv? Help...

Jaja, nu ska jag fortsätta packa så får vi se om jag hinner få sol idag! ha det bra, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0