Vårjacka idag! :)

Haj! Fisk.. höhö äh den va dålig.


Well, ska precis röra mig mot skolan, ska skriva ut en sak sen ska vi "öva" på redovisningen eller så.. jag måste nog öva en del i kväll också. Måste kunna det perfekt! Jag blir så nervös ändå så ;b haha snabbt måste jag prata med för att hinna med allt på 3 minuter, haha men de gör jag alltid ändå så.. Alltid på redovisningar annars är jag rätt seg..höhö


Nä men vet ni vad, idag är det nog vårjacka som gäller. För mig iaf här vid sydligare bräddgrader. Gick ut innan när jag skulle tvätta i endast mjukiströja och brallor och tyckte de va helt lagom. Skulle dött i en tjockjacka också! Så japp, vårjacka idag :) Härligt!!

tänkte åka ner en sväng på stan efter skolan och kanske köpa något smått.. Hade även tänkt träna ikväll men med tanke på min grymma träningsverk så låter jag bli. Ska stanna hemma ikväll och massera mig själv genom någon film. Känns som jag behöver det för att kunna lira imorgon. OCH DET SKA JAG!

Nä som sagt skolan.. Hörs lateron PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0