Ny favorit..

Kan ju säga att det var en aning kallt med vårjacka... haha burr

Köpte ny tvålpump idag på stan! Billig var den också ;b haha inte därför jag köpte den..

Jag har precis sett center stage och har en ny favvis..

his name is Kenny and he is hot!

Nä nu ska jag öva på det jag ska säga imorgon sen ta en snabbdusch och sedan sussa så man är pigg imorgon! :) Blir ju trots allt en låååååååång dag. Ja jag kan ju dra den nu faktiskt med tanke på att tid inte är inte något de kommer finnas gott om imorgon! ledig då vill säga..

-börjar skolan klockan 8.00
-har redovisningar hela dagen lång, inte helt säker på hur lång tid det tar men förhoppningsvis inte längre än till 5.
-samling klockan 20 i 6 på andra sidan stan
-match i engelholm klockan 8
-kommer hem runt halv 12
-utgång!
-En trött Anna? Si!
Men en lyckad dag förhoppningsvis :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0