Mycket att skriva!!

Oh lord, nu var det länge sen mina vänner... allt för länge sen....


I veckan har jag gått i skolan och sedan kommit hem och slängt i mig mat och sedan dragit vidare på träning! gah ja ni förstår ju en sån tung vecka det har varit.. Japp japp.
I fredags var jag och Hanna Lisa i Lund och shoppade lite granna och fixade gästleg till moi :) Köpte bla en bustier och en grå tröja med nitar och lite puff på axlarna :) Fin fin! Kollade även lite på telefoner, men hittade bara en där så måste ge mig ut i malmöööö någon dag också!!

Ska snart ta fram min webcam och fota min trasiga mobil, ja för er som inte vet så är min skärm typ sprucken kan man säga. Halva är iaf svart så jag chansar hejvilt när jag smsar. Så om ni undrar varför smsen ni får är kryptiska så beror det på det faktumet ;b höhö rätt kul ändå.. Nä men jag skulle ringa om jag vore ni :)


Linas lag har tydligen spelat bra uppe i Umeå och mammsen och pappsen verkar haft kul, mamma skrev som komentar på facebook att dom "inte skrattat så mycket på länge" det är alltid positivt!

Själv har jag precis varit på KB för första gången, måste säga att jag fixade in oss på ett bra sätt ;D Hade massa bra lines men han släppte ändå inte in oss (rätt lame med tanke på att de va 20 och vi fyller fan 20 snart..) sen gick vi åt sidan så pratade vi med den andra vakten så kom vi in.. höhöhö :D fast de var nog för att en kille stog där brevid som var som oss och han ville dom inte släppa in, men sen när han gick så fick vi komma in :D NICE! 
 
Det var jätte mysigt och kul! vi blev jag, mikis, bäckis och millis :) NICE!!

Måste nog däremot säga att fredagen inte blev lika lyckad :((((((( Vi kom till Lund lite för sent och då var det "en ut en in" och de tog 10000000 år, så när klockan var kvart i 1 och vi var långt ifrån att komma in någonstanns och det stängde 2 så åkte vi hem med malmööö bussen :) rätt bra val tycker jag!!! Vi stog i kön till Hallands nation och krischanstadsnation ja de stavades typ så knasigt.. helt sjukt! höhö lång kö iallafall!

Vad har vi lärt oss av detta?
att komma i tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så ja, nu kommer vi alltid komma tidigt ;b iofs så kommer förfesterna vara hos HL inte hos mig så de blir nog awesome i framtiden :)

Idag har jag också hunnit vara på bio med Ebbsen, var jätte mysigt! vi såg på alfons åberg :) Sjuuuukt länge sen jag såg de filmerna :) men dom är ju så mysiga!!

Nä hörni, time to go to beeeeeeeeed :) puss and kiss.. Imorgon ska jag se 4 filmer jag har tankat, cant wait :)


Kommentarer
Postat av: Felix

Snyggt ;)

2010-01-31 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0