Match, tenta och shopping!

Hoppsan hejsan!

Igår var jag trött, när jag kom hem från matchen alltså.. Slutade lite åt helvete kanske man kan säga.. Började dock mycket bättre! Laget som vi mötte ligger 2a i serien och vi ligger långt därifrån.

De började med att göra ett mål och de var så första perioden slutade 1-0. Vi spelar dock rätt dåligt..
Andra perioden går riktigt bra och slutar 1-1 och de får ett litet skit mål och jag missar världens målchans.. men ja, guess varför jag är back annars ;D ?! haha

Ja, sen tredje ska vi väl inte prata om.. Jag var iallafall för trött hade behövt tre kedjepar, men de blir väl såhär för oss när div 1 laget tar spelare som får sitta på bänken medans vi får slita som djur.. As.

Yeah well, fick lite mat hemma hos familjen Svensson.. bakad potatis med massa tillbehör :) Det var gott! Jag hade tänkt beställa pizza annars, men ja de här va godare :)

Idag har jag gått upp i ottan för att skriva tenta. USch, jag gillar inte tentor.. Var iallafall på massa olika ämnen så jag hoppas jag får godkänt på något av dom iallafall..

Nu ska jag dra ner på stan och shoppa lite :) Vi hörs, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0