GOTT NYTT ÅR :)

Heej och gott nytt år på er allihopa! :D

Hoppas ni inte trodde jag dött eller något (med tanke på att jag inte skrivit på ett tag..) så är inte läget! jag lever och mår kanon!
Hade ni en kul nyårsafton? :)

Jag hade jätte kul! var först hos jenny och henrik där vi var 10 pers som käkade middag o så :) Sedan drog jag och hl till en fest i årsta till 12 slaget o sådär :)

Gårdagen spenderades hos Jenny och Henke again.. haha ;b var där ända tills klockan 6 sen kom mamma och hämtade mig så köpte vi pizza :) GOTT!

Imorse hände en så läskig grej.. Jag är ensam hemma, mamma pappa och lina åkte imorse. Så ringer telefonen så svarar jag såklart;
-hej det är anna!
telefonen- helt tyst, fast man hör att någon är där
jag: Hallå?
telefonen: någon andas sen klickar..

min första tanke: det är en tjuv som vill bryta sig in här och som har sett att ingen är här. Fast när jag svarade så klickade han.. eller hon.. creapy. 

Mamma trodde att det var morfar, han kan vara lite förvirrad ibland..

HUr som haver, dax för mig att städa mitt rum nu..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0