Fredag, fast de är ju lördag

hejsan :)

Igår hade vi ju redovisningarna och uuuusch va nervös jag var! Men det gick ju bra som vanligt.. De som va lite jobbigt var att vi bara hade en kvart på oss, vi drog nog över lite men jag pratade på fort som fan så man vet ju inte ;b haha

Kom därifrån redan vid halv 3 iallafall istället för 4-5 som jag trodde :) Mega skönt! Lagade lite mat och tog det lugnt! sedan var det dax för match! I Ängelholm.. En fredagkväll.. men dom kanske inte har så mycket annat o göra. Nä men det var rätt kul att spela. Har hostat lite några dagar och de märktes nu när jag sprang, det var lite tungt att springa ;b men jag fick ju spela hela matchen så de måste ju ha gått helt okej iaf ;b haha

Har ju börjat spela forward nu ist för back, jag själv tycker ju att jag är bättre back. Men jag är glad så länge jag får spela :) Haha Tränarna verkar ju tycka att det går bra iaf ;b

Kom hem typ vid 12, trött men ändå rätt taggad på partyparty! Dock så skulle dom i klassen till D'baser och det var jag inte alls taggad på. Så det blev inget ;b Jag åt toast och såg på new moon ist :)

Nä nu ska jag städa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0