Tentan avklarad!!

Hejsvej!

Äntligen är tentan avklarad. Vet inte alls hur det kommer gå, känns som att det antingen kommer gå åt helvete eller att det kanske går rätt bra. Det återstår att se :) 

Har iallafall packat klart nu, eller klart och klart.. nästan klart iallafall! Väskan är iallafall full ;b Fick bara plats med
4 par skor den här gången :( Men Lina har ju en del också så de blir nog bra ;D

Är det kallt i uppsala? Ska man ha med sig pälsmössa? hm, vi får se imorgon.. har tight med tid imorgon!

Mitt flyg går 16.00 från sturup och jag slutar skolan 12. Kanske inte låter som så stressigt men tänk såhär;
Man måste vara på flygplatsen ca 1 h innan planet går dvs 15, då måste jag åka en buss från centralen vid 14.10 det betyder att jag måste åka härifrån ca 13.40 eftersom jag måste gå och köpa biljett. Från det att jag slutar vid 12 så ska jag hem laga mat, diska de, packa de allra sista och sedan pysa.. Då är de rätt tight med tid! Fast hellre de än att bara sitta och vänta på att åka!

anyways, dagens bild:


Elin och jag i Göteborg för sjukt många år sedan!
haha sexy..

Nu ska jag städa klart :) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0