Tisdag den 9/2

Hej mina kära vänner!
Idag har jag varit uppe i ottan, redan vid kvart i 7! Gissa om jag var trött, hade ändå tänkt gå och lägga mig i tid, så la mig vid 10 men somnade inte förens halv 1. Kändes ju rätt ovärt. Kunde ju sett två one tree hill avsnitt till då ju.. buä.

Hade iaf handledning, började kvart över 8 och vi var klara halv 9, kändes ju ännu mer ovärt, nästa lektion började klockan 10, men men what to do lixom..

Nu är jag hemma iallafall, ska sätta mig och plugga ett tag nu. Sen är det dax för mat, tänkte göra pannkakor idag! Smarrigt :) sen är det träning ikväll klockan 8 i bunkeflo :) Så ser min dag ut!

Nä, plugg som sagt.. blä!

Puss

P.S idag la min mobil av, jag vet inte varför och jag vet inte hur men den funkar inte. Eller inte själva mobilen men simkortet :S de står att de inte kan tas emot något.. minns inte riktigt. Helt sjukt, men de nya abonemanget ska inte börja gälla förens den 16e och det är ju en hel vecka!!!  RÄTT DÅLIGT OM DET SKULLE VARA SÅ!!! De tråkiga är att jag kan ju inte ringa och klaga eftersom mobilen inte går att ringa från, jag blir så less! D.S

Kommentarer
Postat av: HL

aw, det var därför jag inte fick tag på dig idag!!

Jag ville berätta att jag fick kliva av bussen en hållplats tidigare bara för att någon eller något luktade B A J S ! Det var något jag ville dela med dig :)

PUSS!!

2010-02-09 @ 15:15:15
URL: http://vivandrarvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0