en sjukt kul vecka!

Hej! .. sex timmar och 5 dagar sedan jag senast skrev ett inlägg. Jag har haft en hektisk vecka! Saker att göra all day long. Har jobbat varje dag 9.30-16.00 och sedan tränat måndag och onsdag.

I tisdags hade jag, Elin och Matilda kräftmys hemma hos mig. Vi åt massvis med kräftor med bröd och ost. Smaskens, till efterrätt hade E och M bakat en sjukt god hallonpaj! :)



I onsdags var jag även på intervju på toys´r´us. Gick bra, jag var nervös men det kändes bra så jag hoppas att jag får jobbet! :)

I torsdags var det kräftskiva på alnäs.. jag och Sofia klädde ut oss till kor.. Haha Riktigt snygga dräkter dock! Ska Fota så ska ni få se :) kom hem typ halv 11, dödstrött.. 13,5 timme på alnäs. haha

I fredags kom timme, frida och andres så åkte vi till åkanten och åt mat! Pappa fyllde år i fredags och lina i torsdags. Sen blev det tårta här hos oss till efterrätt :) gottis!

nu ska jag sortera i mina garderober! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0