En ladufest

Nu var det länge sen, trots de så hänger ni kvar fortfarande! finfint. Det är dax nu va.. har fortfarande inte min kamera eftersom elin eller gustav glömde den igår? Skit samma säger jag, har jag klarat mig utan i två veckor kan jag väl klara mig en stund till. Inte hela världen!

Igår var vi på fest i ladan, i knivsbrunna. Adam fyllde 20 år! Det var riktigt kul, nästan hela 9b och väldigt många från 5an i nåntuna. Sjukt kul att träffa alla gamla klasskompisar :) rikitgt kul hade jag!

Nu ska jag cykla bort till ica och köpa mat till ikväll, vet dock inte vad jag ska laga.. förslag?

Hm, ja men vi hörs! ska fota mina nya skor med camen senare :) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0