dessa skulle sitta fint i min garderob


GAAAAAAAAAAALET underbart fina skor. skulle nästan dö för dessa.. men då skulle jag ju inte fått ha dem på mig.. kostar 92 pengar från asos

Mjau, as balla skor! blir mer och mer kär desto mer jag kikar på dem.. jag vill ha! kostar 72 pengar från asos

inte favoriter i bunten men helt klart finfinfin, me lajk! kostar 65 pengar också från asos

mycket mycket fina skor! gillar lillklacken därbak :) haha kostar 120 pengar även dessa från asos

sjukt fina, mer vardagsskor. (jag ska ju börja använda klackar vardag.. snart!) kostar 60 pengar från asos

Dessa vet jag inte riktigt, men jag gillar dem. Tänk på foten lixom. Mums! kostar 70 pengar från asos

Fina vardagsskor, vill ha dem till hösten! kostar 399 kr från hm.


Vilka gillar ni bäst :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0