19 augusti

Hej!
Hur mår ni idag? jag är sjuk. tråkigt men så kan de vara ibland! Känns bättre idag än i gårkväll iallafall!
men hörni, 19 augusti vart fan har sommaren tagit vägen?!?! haha allt har gått så fort! Har visserligen jobbat nästan hela sommaren but still.. nu är jag iallafall ledig.

Idag åker jag och mamsen ner till Skåne, hon ska fixa och trixa i mormors och morfars gamla lägenhet. Jag ska till rix fm i Malmö! JA NI HÖRDE RÄTT! det är ju inte en så stor grej men vänta bara, vänta..

Min kusin jobbar där så jag får backstage pass som funkar till efterfesten också! Så jävla nice.. jag tror jag drömmer. nästan! Ska bli helt sjukt kul! Ska fota en massa så ni kan få dela den upplevelsen med moi :)

Nu ska jag återgå till min packning (väskan är redan överfull...) sen ska jag måla naglarna och sen dra ner på stan för att prova overall till innebandyn. Sen draaaaaaaaar vi!

Ha det bra, får se om de kanske kommer något inlägg i skåneland. Hoppas jag kan få tag på en dator!

Puss puss


jag och mamma i thailand 2008-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0