VALBORG!

Hej :) Hur mår ni idag? Själva valborg och allt. Saknar uppsala på valborg, allt kval till kvalborg och kvalborg innan valborg.. Gillart även fast jag bara brukar göra roliga saker på valborg. Saknar myset på filtarna i stadsparken.. Iofs jobbar nästan alla iår så det blev väl inget mys ändå..
Men ändå! Saknar forsränningen också, och allt i Uppsala på valborg!!!

Nu ska man inte vara negativ, kan bli kul här nere också :) Det blir en tur till slagthuset ikväll, det är jag taggad på! Yei!

Men först ska jag och Emilia handla mat mat mat, sen ska jag hem till Kajsa och hänga där hela dagen.. Tänkte nog låna datorn en stund så blir de nog kanon.. Ska även laga lite mat där..


Vi hörs latero, puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0