Kvällsspekulationer

Hejsan svejsan!

Har precis varit på innebandy träning, fysen var roligast på hela träningen. Tycker jag och jag gillar inte fys.. Tycker det är så tråkigt nu för att jag sagt att jag ska flytta så får man hamna i sämsta femmorna och spela där de finns plats. Great. Känns inte lönt att gå dit ens, gör det endast för att träffa alla vänner. Men på torsdag blir det nog inget, drar på gymmet istället känns roligare. Kul att åka till göteborg nu då? Bänkad säkert... som de ser ut. Iofs är ju liseberg kul!

Jaja nog med tråkigheter, nu ska jag kika på svenska hollywood fruar och sen sussa gott :)

godnatt kära vänner! Puss puss puss




p.s insåg precis att det här har varit den tråkigaste säsongen innebandymässigt, hade utan tvekan slutat om det inte hade varit för alla underbara människor jag träffat genom det här laget. så nu va de sagt.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0