i'm in love with a vampire

Hej! :)

Mina buddys har precis gått hem,vi har varit här och myst. Sjungt singstar och kikat på austin powers in goldmember, sjukt rolig film btw! kul kväll helt enkelt :)
har tyvärr inga bilder eftersom jag inte har några batterier på min kamera, :( buhu.. så kan det gå!

Imorgon blir det utgång för hela slanten! jag är sjukligt taggad :) Vet dock inte vad jag ska ha på mig, men det får bli ett senare problem..

Innan blir det iallafall stan med Elin för att kanske inhandla en partystass.. vem vet!

Ska kika på ett avsnitt av vampire diaries nu.. det är så sjukt bra. Passar ju bra med tröjan jag har på mig idag:

såååjaa.. haha

Nä som sagt vamp. diar. now.

kiss and hug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0