Nya iköp!

Tjohej!
Har varit mycket även denna vecka.. Igår var vi och bowlade hela klassen, riktigt roligt faktiskt =) Tråkigt att jag inte kunnat vara med innan! Jag gillar min klass :)

Idag har jag bara varit i skolan 2 timmar, men har hunnit plugga en del och sen har jag även varit på Entré idag också.. tredje dagen irad och ja självklart shoppade jag också..  Jag har nog ett seriöst problem.. Kanske borde köpa hjälp? det är inte bra att köpa saker hela tiden.. jag kan ju inte ens gå in i en affär utan att komma ut med något.. Jaja..

Tänkte visa de jag köpt :) Insåg bara precis att endast jeansen och ett par skor kom med på bild de andra bara försvann spårlöst.. får väl ta nya! inte mer med det :) Men tänkte visa jeansen och skorna först, så gör jag en liten uppdate när jag fotat klart de andra ;b de låter bra va ? haha

Ja här är de;

jeansen kommer från bikbok och var på rea, så 200 kr betalade jag :)
Skorna kommer från deichmann och kostade 400 kr :)


skor också från deichmann ca 300 kr

söta sommarskor som jag fick av lisbeth :)

nej hörni, nu blir det nog lite film :) Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: elin

läckra skor :D att du aldrig får nog anna, haha. du har iaf problem med skoköpandet men det gör ju inget :P

2009-09-19 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0