En skön torsdag

Hej hopp :)
Känns som jag legat i soffan hela dagen och jag måste säga att det har varit riktigt skönt! Har kollat på två idolavsnitt också :) Jag gillar idol!

Om en stund ska jag hem till min kusin Carro och äta där med henne och familjen. Ska bli mysigt =) Ska givetvis ställa upp och leka med barnen (mamma läs:kidsen) också =)

Jag har inte så mycket mer att berätta, denna dagen känns så skön.. har lämnat in både rittekniken och matten, känns super skönt! Endast en lektion imorgon vid 1, känns också super skönt! Ja, myskväll eller hockey med Emilia på kvällen och sedan lagfesten på lördag! Taggat :) På söndag blir det nog skissning.. men de vill jag inte prata om :D haha ..

Nej vet ni vad, nu ska jag gå och fixa till mig lite!

Ha en bra kväll :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0