Andra dagen i skolan och äntligen helg! :)

Heejlo :)
Hur står det till? Med mig är det bra, lite trött bara.. Eller inte så lite heller jag skakar i hela kroppen, vet inte varför :S jätte konstigt!

Jaja, idag har jag varit i skolan igen! Det är fortfarande lite läskigt och nytt men allt flyter på! Idag hade vi två föreläsningar inom design. Ganska intresant imellanåt!

Efter det tog vi en buss som guidade oss runt i Malmö, lite små mysigt! Efteråt fick vi gratis mat och dryck på inkomst. Har träffat några nya tjejer i klassen idag, alla är jätte trevliga! Jag tror detta kommer bli bra =)

Nu är jag så trött, ska lägga mig och se twilight och vänta på att familjen sterner kommer hem för ikväll vankas tacos.. ska fråga millis om vi ska åka bort och köpa godis senare också, mums!

Nej nu, twilight! Puss


Juste en sak till, har ju en miljon bilder från kina som jag klart ska visa men jag hittar ingen sladd för det hade jag tydligen inte med mig från Uppsala.. Så det får bli en annan gång :)


Kommentarer
Postat av: HL & Elin!

Hej Anna!

Jag och Elin står här på jobbet och kollar din blogg och saknar dig som fån.

KOLLA DIN MAAAIL! Du har fått ett fint mail från mig (Hanna Lisa) Så kolla och svara fint också!



massamassa härliga blöta pussar och tusentals varma kramar från dina små raringar Hanna Lisa & Elin.

2009-09-04 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0