Tjoho!

How are you today?
I'm fine, thanks for asking..

Där tog mina engelskakunskaper slut. Nä skämtåsido. Jag kan mer!

Idag ställde jag klockan lite tidigt kanske.. 4 timmar innan skolan börjar :) Haha, men nu har jag tid på mig att hitta på annat så det är ju bra! smart tänkt där Anna! Planerat förstår ni.. höhö ungefär lika planerat som att jag skulle blunda på denna bilden..

hahaha.. allt är i sin vanliga ordning.. finfint

fick precis bilder från hl från vår helg.. Jag älskar bilder! Det är så kul :) Funderar på om jag ska vänta och lägga in alla samtidigt eller lägga in några i taget? alla samtidigt tycker jag nästan är roligast.. tror jag :) Jo det får bli så! Ikväll/eftermiddag it is :)

Idag känns mitt lår myycket bättre faktiskt! För er som inte vet så fick jag en lårkakis på matchen i söndags. En feting en.. Ont ont ont. men som sagt så känns det bättre. Blir nog träning ikväll också. Har dock ett litet problem till, har skärt mig i fingret så mina skott blir inge bra :P haha shit happens..

joo en sak till, min helg blir inte alls lugn som jag trodde.. skulle ju försöka hinna plugga matte o sånt. Men icke! Middag och mys och utgång(?) på fredag, match på lördag och inflyttningsfest på kvällen och på söndag blir det jobb med laget.. När ska jag hinna plugga egentligen? Puh..

Jag vet; NU!

Vi hörs :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0