mysig tisdagskvällssyssla

Yooooooooooooo :)
Nu har jag kommit hem från träningen igen! Svettig :D mahaha.. Ska städa lite i lägenheten och göra en hemlig sak :) Mihi, ni får veta på torsdag vad det är! Sen så skissar jag lite också, eller har nog faktiskt precis gjort klart de :D Awesome!

Klockan är rätt mycket och jag är rätt trött och jag ska upp ca kvart i 7 imorgon.. puh. Men what ever det löser sig alltid!

Ja, en kul grej hände ju idag på träningen .. haha skulle göra ett tjusigt hopp över sarien men totalmisslyckades och ramlade över den ist.. Ja men jag menar sånt händer eller hur? ja de händer mig iallafall.. Jag tror jag stukade till foten lite igen.. Precis när jag börjat spela utan tejp igen, så typiskt ;b haha

Nä men hörni, jag måste återgå till mitt allt.. haha lät konstigt, men med allt menar jag städa och sånt.. Yei.

Godnatt på er, ha en bra morgondag :) I WILL!

PUSS!

haha jahapp... ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0