Idol-mys tonight!

Hejsan svejsan! :D
Idag är en bra dag! Har varit nere på stan med Hanna och Jenny och ätit lunch, sallad på cupido of course.. Haha :) Det är de godaste! Ja jätte mysigt iallafall :) Känns som 100 år sen jag träffade dem båda! Så de var kul! :D

Efteråt gick jag och Hanna en sväng på stan, vuxen poäng på mig när jag köpte 6 shotsglas.. mihi.. Köpte även present till Emilia som fyller år på lördag, oj imorgon redan! Ska dit på kalas på söndag :)

Har legat i min mysiga källare och kikat på top model och hannah montana.. på svenska dessutom.. haha moget.

Ikväll kommer bra folk hit och kikar på idol med moi! love it :D Sedan åker jag ju hem imorgon :( satan vad fort tiden har gått! Sedan blir det full rulle direkt när jag kommer hem, rätt skönt ändå.. Jag hinner aldrig tänka på att jag bor helt ensam!

okej back to idol, vem är er favorit? :)

Min favorit är Rabih, han är så söt och jag blir glad när han sjunger.. haha

Åh, hoppas han är bra ikväll!

tack för mig, Puss

Kommentarer
Postat av: HL & ELIN

ANNA DIN IDOL-NÖRD!

alltid någon ny idol-kille...idol-hora...

Elin och jag står här och ska stänga om fyra minuter sen åker vi till dig :D AWESOME!

SES SNART!!

PUSS <3

2009-10-09 @ 18:58:37
URL: http://mcdeevit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0