Hemligheten avslöjad :)

Okej stunden är inne.... BARABARABAAAAA
.. Jag är hemma i UPPSALA!

Anledningen till att det var en hemlis var för att jag skulle ju överraska några kompisar på deras jobb :) Mihi och lyckades gjorde jag :D Ingen hade en susning om att jag skulle komma mihi :)

Har gjort många planer nu för min hemvistelse :) Blir träning ikväll och häng med HL, imorgon blir det lunch med Hanna och Jenny, på kvällen blir det idol med vänner :) And then på lördag morgon åker jag back home to malmö igen! blir fullspäckat även där!

Kul va? mh i think so :)

Nu ska jag gå ner och baka scones, blev så sugen på det när HL berättade att hon bakade det imorse.. mihi :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0