Frötuna-dance-mood

Halloj!
Jag som var så sjukt taggad idag! Kände frötuna-dans-stämnings-tagg!! Dessvärre så fick jag ju dansa själv men det gör jag så gärna.. Jag kände på mig att idag skulle vi vinna! Men icke. Surt sa räven eller vad man nu säger..

Ja, matchen började bra vi gjorde första målet. Kan ju bara beskriva mina egna känslor, men för mig kändes det bra! Jag tyckte att det gick bra för hela laget! Sedan började det stula lite och ja tillslut blev det 6-1. I andra perioden blev jag bänkad. Tråkigt med tanke på att jag tyckte själv att det hade gått bra, men jag såg tydligen trött ut.. Tråkigt att det var av den anledningen, men får väl tänka på att se piggare ut nästa gång för jag kände mig inte trött. Så kan det va :)

Fick skjuts hem, mycket skönt :) Har precis varit på maxi nu och handlat lite.. tänkte duscha och kika på en film sedan sova.. Kanske äta något? Kan ju vara bra..

Ja men ja, mat som sagt. Vi hörs!

Puss


i miss you, och div 2 laget ofc..

Kommentarer
Postat av: HL

BABY! På onsdag så kan vi börja Frötuna-dansa redan i KÖPENHAMN! Så gärna vill jag frötuna-dansa med dig!!

FREAKYFREAKY!!

2009-10-18 @ 21:38:08
URL: http://mcdeevit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0